Кошик
960 відгуків
   

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (95) 303-62-87
+380 (68) 449-69-25
просп. 50-летия ВЛКСМ, ТЦ Барабашово, Харків, Україна
Electrichouse
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Порядок повернення товару належної якості 1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця. 2. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов'язаних з доставкою товару Покупцю. 3. Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем. Умови повернення для товарів належної якості Ми надаємо гарантію від 1 місяця-12 місяців від дати відправки на товари. Якщо Вам з якоїсь причини не підійшов товар, протягом 14 днів від дати відправлення, Ви можете повернути його, за умови непошкодженого його зовнішнього вигляду. отримавши заміну або повернення його вартості (в гарантійному випадку всі витрати на доставки будуть відняті з покупця). Повернення або обмін товару сплачується відправником або одержувачем. Питання вирішується за домовленістю,в залежності від конкретної ситуації. Якщо товар пошкоджений,зламаний і т. д.,то компенсацію доставки повернення або обміну виконує Продавець. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner